Reklamasjoner og returer til Protan

Vi i Protan er lidenskapelig opptatt av å levere produkter og service av høyeste kvalitet. Slik går du fram hvis du likevel skulle ha behov for å reklamere på eller returnere et Protan-produkt.

Rutiner for returer og reklamasjoner

Informasjon om rutiner for returer og reklamasjoner til Protan AS.

Vi i Protan er lidenskapelig opptatt av å levere produkter og service av høyeste kvalitet. Skulle du likevel ha behov for å reklamere på eller returnere et Protan-produkt, må du benytte dette skjemaet.

Retur kan ikke skje uten nærmere avtale med Protan AS.

  • Retur uten følgeskjema kan ikke behandles. Retur skal skje umiddelbart etter kvittert varemottak og senest 14 dager etter kvittert varemottak.
  • Kunden dekker selv fraktkostnader for retur til selger.
  • Kreditering gis bare for ubeskadiget vare i originalemballasje.
  • Bestillingsvarer krediteres ikke.
  • Kreditering av returvarer belastes med returgebyr på 15 % av varens kjøpsverdi, dog minst kr 1500 eks. mva. og maks kr. 20.000 eks. mva.

 

Last ned skjema (utfyllbart PDF-format) for retur og reklamasjon her.